Dieet Yvonne Lemmers

Gevonden op internet (vertaling):

Dieet Yvonne Lemmers – Afvallen Voeding – beginnen met afvallen met behulp van deze 8 Simple Nutrition Tips

Er is veel verwarring over hoe en wat te eten in dit land. Dat is niet verwonderlijk als je bedenkt dat een zoektocht naar voeding boeken op Amazon. com duikt met meer dan 50. 000 boeken! Zijn er echt 50. 000 manieren om te eten? Mogelijk, maar mijn mening is dat een effectieve voedingsprogramma’s hebben de neiging om meer overeenkomsten hebben dan differences. Let ‘s vernietiging van het verschil en weer terug naar de basis. Hier is een lijst van essentiële voedingsbehoeften tips die u zullen helpen om te beginnen met het verliezen van gewicht en het verbeteren van uw gezondheid: 1. Lees meer: Dieet Yvonne Lemmers – Drink Meer waterstart uit uw dag met het drinken van een glas of twee van water wanneer u voor het eerst wakker wordt, overvloedig water drinken de hele dag. Hoeveel water moet je drinken? Adviezen van deskundigen afhankelijk van deze, maar ik persoonlijk de helft van mijn lichaamsgewicht te gebruiken in gram van het water als leidraad.

Ik weeg 194 kilo, dus ik zou het drinken van rond de 97 liter water per dag. Probeer alleen water of groene thee als je voelt dat je een veel gewicht te lose. 2. Eet Balanced MealsThere is een heleboel verschillende meningen van deskundigen over dit met inbegrip van de Zone dieet, Atkin’s, Pritikin, Metabolic Typing, de overheid voedselpiramide, enz. Ik wil zaken eenvoudig te houden. Heb wat vlees (mager rundvlees, kip, vis of eieren), hebben een aantal zetmeel (bruine rijst, quinoa, enz. ) en sommige groenten (spinazie, snijbiet, wortelen, broccoli, kool, paprika, enz. ). Onderzoek naar voeding begint te laten zien dat we allemaal individuen zijn en dat onze stofwisseling wordt beïnvloed door onze genen en levensstijl. Er is geen definitief antwoord op wat te eten kort op het krijgen van genetische testen en het hebben van het aangepast voor uw levensstijl. Nutritional Genomics is de toekomst van het dieet recept, maar krijgt in alle bovengenoemde voedingsmiddelen zal u op het juiste track. 3. Eet BreakfastI lopen over zo veel mensen die hun dag beginnen met een kopje koffie of thee en een bagel vervolgens van de dag af te sluiten met een enorme maaltijd voordat ze naar bed gaan. Dit is precies het tegenovergestelde van wat ze zouden moeten doen. Als je wakker wordt in de ochtend, je bloedsuikerspiegel laag is uit te gaan zonder voedsel tijdens de slaap. Dieet Yvonne Lemmers – meer informatie:

Beste Afvallen Dieet – Dieet Yvonne Lemmers

Zorg ervoor dat u uw dag beginnen met een ontbijt volgens de richtlijnen die ik hierboven vermeld over het eten van evenwichtige maaltijden. Je hebt geen honger in de ochtend? Geen probleem, gewoon eten wat je kunt geleidelijk aan en het bedrag te verhogen tot je die een volledig ontbijt. Na een tijdje om dit te doen, zult u merken dat uw lichaam een ​​maaltijd hunkert wanneer u voor het eerst wakker. Je moet daar ook je energieniveau en stemming beter als je begint het geven van uw lichaam wat het nodig heeft aan het begin van de dag. 4. Eet meerdere kleine maaltijden gedurende de DayNot alleen moet je het eten van een evenwichtig ontbijt, maar je zou moeten eten 3 tot 5 maaltijden / snacks per dag. Deze maaltijden en snacks moet worden gegeten om de 3-4 uur. Hoeveel moet je hebben? Dit is een complexe vraag die moet worden aangepakt met een professional.

Een meer algemene antwoord zou zijn: eten als je honger hebt. Sommige mensen hebben metabolische of psychologische problemen die ervoor zorgen dat ze honger te hebben, zelfs als ze onlangs hebben gegeten. Hoogstwaarschijnlijk ben je niet een van deze mensen dus niet verhongeren jezelf. Eet als je hungry. 5. Minimaliseer Verwerkte Food. I echt wilt zeggen nooit eten van bewerkte voedingsmiddelen, maar laten we eerlijk zijn: een deel van dit spul smaakt goed en velen van ons zullen nooit helemaal te elimineren uit onze voeding. Dat is goed, maar houd in gedachten dat hoe meer je eet, hoe moeilijker het zal zijn voor u om het gewicht af te houden en het verbeteren van uw gezondheid . . Hoe identificeert u de bewerkte levensmiddelen? Gewoon lees het etiket. Vergeet wat de marketing op de verpakking zegt, zal de voedingswaarde-informatie op het etiket geven u de beste informatie over het product. Ingrediënt labels hebben om bepaalde dingen te inventariseren en de overheid standards.

Ingredients worden opgenomen van de grootste component om de kleinste component te ontmoeten. Bijvoorbeeld, als de lijst van ingrediënten heeft: water, high-fructose corn syrup, suiker en sinaasappelsap, weet je dat het product werkelijk is opgebouwd uit water, high-fructose corn syrup, en suiker, er is waarschijnlijk niet veel sap in het . Ook, als u leest het etiket en het product woorden die je niet kunt uitspreken of klinken als agenten van chemische oorlogsvoering, is er een goede kans dat het is verwerkt voedsel. Houd uw inname van deze producten om een ​​absolute minimum. 6. Eet of uw maaltijden bereiden op HomeThis misschien tijd lastig zijn, vooral als je niet jezelf een fatsoenlijke kok, maar ik denk dat de voorbereiding van uw eigen eten is een noodzakelijke sleutel tot het krijgen van uw eten regime in de goede richting. Veel restaurants en snel voedsel plaatsen kosten laag te houden door het kopen van de goedkoopste ingrediënten die ze kunnen vinden. Ook in gedachten houden dat de meeste restaurant eten is bereid om per se goed smaken, niet om u te helpen met uw voeding doelen. Tasting goed om wat chef-koks vereist het toevoegen van dingen die je misschien niet als je je eigen eten koken. Je weet niet hoe om te koken? Dat is ok, maar leren een paar basisbegrippen om de klus te klaren.

Koken roerei en het maken van salades zijn een geweldige manier om start. 7. Volg de 90/10 RuleEveryone bezig is en we allemaal in te geven om smakelijke verleidingen. Niet te veel stress over het en niet onredelijke verwachtingen of plaatsen op jezelf. In plaats daarvan proberen te volgen goede eten principes 90% van de tijd. Zelfs als 90% is te veel van een gedragsverandering voor u, probeer 60/40. Uiteindelijk kunt u het percentage, maar beginnen met iets dat redelijk is voor u. Zorg ervoor dat uw gezond eten opweegt tegen de ongezonde en u zult aan de rechterkant track. 8. Luister naar uw BodyOur lichamen zijn zo complex en er zijn veel systemen om u feedback over hoe wat je eet van invloed is op je. U kunt bijvoorbeeld eten te veel ijs. Het zou smaken vrij goed wanneer het gaat naar beneden, maar de buikpijn of traagheid je voelt daarna is uw lichaam weg geven u feedback over uw eetgewoonten.

Dieet Yvonne Lemmers

Je lichaam is een geweldige machine dus zorg ervoor dat je er naar luistert!